Skoj

Himla roligt när ni hittar hit och lämnar ett avtryck i cyberrymden. Känns alltid roligt att veta att jag inte bara babblar ut i tomma intet. Tack för alla fina kommentarer!

Har fått ordning på MSN igen. Fick återställa hela datorn. Ibland kan jag få frispel på teknik. Jag är av den sorten att jag helst vill att allt ska fungera smärtfritt. Orkar sällan läsa några instruktioner... Det får sambon stå för. Trial and error är mer min grej..hehe

Ligger i soffan och funderar på vad jag ska ta mig för idag. Inte helt hundra pigg. Mår lite illa och är trött...så inga större utsvävningar. Borde ta en promenad innan solen går ner. Det är alltid skönt...

Saknar min vän som bor i danmark... har lovat i flera år att jag ska komma och hälsa på henne. Kanske är det snart dags för en tur? Bara så vansinnigt lång tågresa och inte speciellt billigt heller. Varför måste hon bosätta sig där för!? Grrr... haha.. Lilla egodjävulen tittar fram emellanåt.

Nej nu ska jag sluta babbla... lunch står näst på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback