fredag

Så var det äntligen dags för veckans sista vardag. Härligt!

Jag funderar på att ta en kombinerad promenad och shoppingtur lite senare. Skulle verkligen behöva ha lite nya kläder nu när kroppen sväller både här och där. Om inte annat, så är det bara skönt att få komma ut och promenera en sväng. Kände mig otroligt lat igår när jag knappt begav mig utanför dörren. Det var så mycket lättare när vår hund bodde här hemma. Saknar henne massor, men vet att hon har det miljoner ggr bättre hos mina föräldrar som läget är just nu. Vi är ju aldrig hemma.

Vad har du för planer för helgen?

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

I helgen ska jag och min hund vara ute så mycket som möjligt. Det sägs att det ska bli fint väder så då måste man passa på! Hehe =)

Annars ska jag nog städa, tvätta och ta dagarna som dom kommer bara.

2011-03-04 @ 09:18:34
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Cissi

Har just bränt av 50 minuters längdskidåkning på isen, och ska följa upp med lite gång på bandet:)

Sedan blir det bio och middag med maken, vi är ju barnfria i dag!

Ha en skön helg, och ta hand om magen.

Kram

2011-03-04 @ 10:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback