Askungen

Försöker plocka iordning här hemma och dammsuga o damma. Får erkänna att det har blivit dåligt med städande de senaste veckorna. Knappast så att man vill ta hem folk. Har inte haft den orken. Men jag mår fortsatt bättre (även om jag hängt över toaletten ett par gånger imorse igen). Inte alls samma förlamande trötthet som jag kände i början av graviditeten. Inne på 11e veckan nu. Shit vad tiden springer iväg!

Alltid lika skönt när man får ordning omkring sig. Då kan man sätta sig i soffan och känna sig nöjd...

Har avbokat instruktörsutbildningen idag också... tråkigt, men en nödvändighet. Jag kan inte gå en utbildning just nu. Har ju inte orkat träna på över en månad och med tanke på illamåendet om jag anstränger mig eller stressar... Nej, det får vänta tills lillen är född och jag kommit i form igen. MEN, det ska bli av!

Ska försöka få kontakt med Glocalnet och fixa vår hemtelefon också. Blir tokig på att det inte funkar. Vi betalar i nuläget för en telefon som det varken går att ringa till eller ut från.

Sammanfattningsvis; Det här är en riktig pysseldag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback