Vardag

Vaknade redan före 4 imorse. Tittade på klockan och insåg att det var alldeles på tok för tidigt för att kliva upp. Efter toabesök och en dos Bricanyl, så lyckades jag ändå somna om igen.

Var iväg till gymmet och tränade lite igår. Träna och träna... jo, för en tjockis så är det träning att i princip bara kliva upp och ner på en låda. Den enda låten i Body-step som är absolut omöjlig att köra, är speed step. Det blir helt knas i huvudet när jag ska försöka göra rörelserna i mitt tempo. Slutade med att jag bara gick upp och ner på lådan hela låten. Men... huvudsaken är att jag får röra på mig litegrann. Sa upp mitt gymkort också (1 månads uppsägningstid). Känns lite sorgligt. Får hoppas att jag hittar ett nytt ställe att husera på efter att Pyret är född och vi kommit på plats i huset.

Ska strax gå och fixa till håret... sen bege mig till BM för kontroll. Börjar snart bli van alla dessa besök på sjukhusområden. Jag som inte satt min fot på sjukhus eller vårdcentraler på 20 år...Nu är jag där var tredje vecka MINST... Den här graviditeten är nog bra för mig. Känner mig mycket, mycket lugnare numera. Kanske kan jag till och med våga mig iväg till en tandläkare i höst... Vi får la se.. hehe.

Efter BM åker jag in till jobbet. Kan erkänna att jag är otroligt omotiverad fortfarande... det bli bara värre och värre. Speciellt när man vet att nästan alla andra är lediga. Det ekar nästan i korridorerna. Gör inte saken bättre att jag faktiskt inte har någonting att göra. Jag behöver ju inte planera något inför hösten och allt är rättat och betygen är satta. Kanske får det bli en promenad på gallerian - friskvård... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback