Ops

Jag skulle bara gå och lägga mig en stund för att vila ryggen när jag kom hem från jobbet igår. Hade ont och tyckte att jag kunde ligga ner under tiden som Älsk. fixade middag... Sen kom jag inte upp nåt mer. Måste ha försjunkit i dvala. Vaknar 11 tim senare! Nåt måste vara galet... Jag har intte sovit så länge på säkert 12 år. Hoppas att det var en engångsföreteelse, för annars blir jag lite orolig.

Nåväl... Jag är åtminstone pigg idag =).

Ska snart bege mig till tåget och åka till jobbet. Är fruktansvärt tråkigt på jobbet just nu. De allra flesta har gått på semester och jag har absolut ingen motivation till att göra någonting alls. Tur att jag ska göra en fuling och smita från jobbet vid lunch idag. Ska möta L och äta lunch. Alltid lika trevligt att träffas. Sen tar jag tåget till Uppsala och möter upp Älsk. innan vi beger oss till Ackis på UL nr2. Spännande!

Efteråt ska Älsk. till sjukgymnasten och därefter ska vi hämta upp babyskyddet som jag köpt på Blocket till Pyret.

En fullspäckad dag med roligheter alltså. Tur att jag sovit ut.... hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback