Måndagsångest

Det blev bara 2 husvisningar idag... Lutar fortfarande åt att vi är med i budgivningen av det hus vi kikade på i torsdags. Jag tror att det kan bli perfekt för vår lilla familj. Äventyret fortsätter!

Jag har grym måndagsångest. Verkligen ingen motivation till att imorgon dra igång sommarskolan medan kollegorna slipper ha lektioner och i lugn och ro kan ägna sig åt att sätta de sista betygen och fika. Vart ska jag finna energin till att kunna gå in och hålla intressanta lektioner när hela kroppen och knoppen skriker -NEJ JAG ORKAR INTE!?

Tyvärr har jag ju inget val... det är "straffet" för att jag skjutit på min semester. Tugga i sig och svälja... 4 arbetsveckor kvar, sen är jag ledig lääänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback