Helgen över

Så var då helgen över igen...

Tog en tur till älsk. syster som jag skrev tidigare. Fick med oss ett gäng flyttkartonger därifrån, så nu är det bara att börja packa. Ju mer vi hinner packa innan semestern av småsaker, desto lugnare känner jag att jag kan vara på semestern.

Nedräkning till torsdag och UL nr.2. nu... Ska bli otroligt spännande att få se Pyret igen. Anledningen till att vi fått ytterligare ett UL är ju egentligen inte för att vi ska få möjlighet att se vår skatt, utan för att de ska kontrollera om moderkakan har hängt med och flyttats upp. Jag hoppas verkligen att det är så... Vill ogärna behöva ställa in mig på ett kejsarsnitt. Vet dock att det i över 90% av fallen inte är någon fara och att moderkakan brukar flytta sig upp. Därför försöker jag att bara se det positiva med UL och se fram emot att få en glimt av Pyret igen.

Har börjat få allt ondare i ryggen. Blir trött i ryggen fort och får jätteont. Enda som hjälper är att lägga mig ner en stund. Tur att jag kommer vara själv på jobbet de sista veckorna. Då kan jag lägga mig i soffan en stund om det värker utan att någon tycker att jag slöar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback