Barbamamma

Rund och go... Känner mig allt annat än smidig och vet att det bara kommer att bli värre. Nej då, det är inte nån större fara med mig. Finns verkligen de som har det värre. Jag tror att jag ska vara glad att jag faktiskt kommer relativt lindrigt undan för att jag var ganska vältränad när jag blev gravid. Ryggen värker visserligen och fötter och ben svullnar upp, men får jag bara vila ett tag så är jag på benen igen.

 V.28


Jag kan faktiskt se fram emot att Pyret är född och jag landat en aning i mammarollen och kan ta tag i träningen igen på allvar. Längtar efter att få pressa kroppen och träna tills musklerna värker. Man är väl lite smått tokig..haha. Den stora utmaningen är att huvudet kommer att tro att jag är i lika bra form som innan... men efter att nästan inte ha tränat någonting på 6 månader, så lär jag inte ha så värst mycket muskler kvar.

Många av kollegorna gjorde sin sista dag innan semestern idag och gick överlyckliga hem och önskade trevlig sommar. Vet inte riktigt vad jag ska kunna motivera mig med de sista veckorna. Jag behöver ju inte planera något inför höstterminen. Konstig känsla. Vid den här tiden förra året var jag i full färd med att planera upp de första veckorna av terminen.

Imorgon är det sista dagen på sommarskolan också. Ska bli intressant och se hur många som klarar sig och fixar ett betyg i svenska A. Tyvärr har väl inte varken elevernas insats eller skolans planering varit ett framgångsrecept som talar för att det ski ske några under, men kanske...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback