8 dagar

Nu längtar jag tills semestern. Det är olidligt att bege sig till jobbet varje dag och veta att man inte har något att göra. 8 dagar kvar tills jag sätter mig på tåget hem till Värmland. 8 Lååånga dagar!

Men det ska bli så skoj att få träffa alla nära och kära... så jag står ut med att det är en vecka kvar att jobba. Igår ringde C. upp och frågade om jag kunde tänka mig att följa med på teater nästa söndag... Självklart! Så glad att hon tänkte på lilla mig... Vi ska se Gösta Berlings saga i Sunne och ha med oss piknick... ska bli jättemysigt. I övrigt har jag inte planerat semesterveckan. Får bli att ta dagen som den kommer. En tur till jordgubbslandet är dock givet...

Tog sovmorgon idag... Men lär nog inte vara någon som saknar mig på jobbet... Ska ärligt säga att jag flexar hej vilt nu. Gick tidigare igår och kommer senare idag. Inte likt mig att skita i jobbet... men, men...

Dags att fixa iordning mig och åka iväg iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback