Roadtrip

Mental förberedelse för att tillbringa en evighet i bilen idag. Vi har bestämt oss för att åka och hälsa på min bror i Stenungsund och åker dit över dagen. Det blir med andra ord resa fram och tillbaka... Det blir trevligt att träffa honom en stund, men samtidigt spännande och se hur länge min rygg pallar. Jag har laddat upp med en stor kudde att ha i ländryggen och paxat passagerarsätet fram.

Igår var tidernas största slappardag. Det enda vi gjorde under dagen var att ta små promenader med Bella och sen åkte jag och mamma en tur till Karlstad på eftermiddagen. Mamma köpte sig ett par skor, medan jag själv bara köpte en urgullig body till Pyret. Antar att det är så det kommer att vara i framtiden. Jag kommer aldrig mer köpa mig själv kläder utan bara hitta saker till Pyret. Skönt att slippa stå i provrum dock.

Veckan går alldeles på tok för fort. Det är redan torsdag och snart är söndagen här och det är dags att åka hem för att packa. Kommer bli 2 intensiva veckor, men ack så kul det ska bli att få flytta in i huset. De ringde från hyresbolaget i måndags och berättade att vi skulle bli av med lägenheten redan 12e augusti också. JIPPIE! Så fruktansvärt skönt att saker och ting löser sig...

8 veckor kvar tills Pyret väntas komma ut... Hoppas att även det kommer lösa sig på smidigaste sätt. En snabb och normal förlossning önskas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback