utbildning

Vi ska snart bege oss till första träffen med föräldrautbildning. Undrar vad vi kommer att mötas av? Kanske vill man bara fly därifrån när man väl är på plats. Kanske sitter där ingen som man kan tänkas vilja umgås med i framtiden... Men... vad är väl en bal på slottet? Haha.. Vi får utvärdera efteråt.

Tyvärr är Älsk. på sitt allra goaste humör... negativ och grinig som få. Perfekt att han prickar in det just idag... "Jag ska följa med, men jag tycker inte om det..."etc. Känns jätteskoj verkligen - not. Skitskoj att ha med någon som känner sig tvingad dit.

Jag är också astrött, så det är nog bådas fel att vi går varandra på nerverna idag. Känner mig mörbultad och seg i kolan. Kanske är det vädret... eller det faktum att jag var tvungen att gå upp och kissa en gång i timmen inatt.

En vecka kvar tills vi får nycklarna till huset nu. Massor kvar att packa ner i lådor... Har bara packat halva köket än, men det är det jobbigaste eftersom varje pryl måste packas in i papper. Hoppas och tror att det kommer gå fortare när vi är färdiga i köket...



Kommentarer
Postat av: Cissi

Berätta hur träffen var! Kram

2011-07-23 @ 10:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback