Tungt

Det känns jobbigt att säga det, men det är skönt att Bella ska få åka till värmland igen imorgon. Jag mår dåligt (samveteskval) över att jag inte orkar gå några långpromenader med henne. Försöker gå en lång promenad varje dag... i snigelfart. Fixar det, men slutar alltid med att jag får stanna flera gånger och pusta. Pyret börjar bli tung att bära och är det inte han som spänner ut magen, så är det den där molande känslan.. som mensvärk ungefär. Tack och lov över efter en kort stund, men det är inte så ljuvligt att jag springer vidare. Ne, bättre för henne att få åka till värmland och gå låååånga promenader med min mamma i ett rasande tempo.

Köket är nu nedpackat och vardagsrummet är så gott som stuvat i kartonger. Tar man bara lite i taget, så ska detta ordna sig innan lördagsmorgon när vi ska köra över allt till huset. 

Nu blir det soffläge resten av kvällen och en stor skål med jordgubbar - Det är jag värd!

54 dagar till BF =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback