Sopat undan alla spår...

Snart är det semester. På fredag smäller det!

Har ägnat dagen åt att rensa och städa klart vid min arbetsplats. Känns lite vemodigt, men samtidigt sååå skönt. Här har jag suttit i 2 års tid, nu är det dags för någon annan att ta över rodret ett tag. Lämnar kvar lite material utifall att vikarien är lika glad över sådant som jag var när jag började på bygget. Det är oftast skönt att inte varje gång få uppfinna hjulet igen.

Blir en hel del att släpa hem... så jag passar in tåget med Älsk. och får skjuts hem från stationen.

Pratade med banken idag och låste lånet i 3 delar. En del på 4 år, en på 2 och den tredje rörlig i 3 månader. Läskigt! Funderar hela tiden på om jag gjort rätt... men det löser sig. Nu har vi faktiskt betat av en rätt stor del av vår "att göra-lista". Känns skönt att få bocka av saker hela tiden. Även flyttat tillträdesdagen till 29e Juli, så nu är det verkligen inte lång tid kvar tills vi bor i vårt hus. HUGA!

Nej, dags att bege sig hemåt tydligen. Kollegorna börjar larma våningsplanet och jag tar det som ett tecken på att vi nu ska fly fältet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback