Sista veckan

Nu äntligen är det snart semester! Bara 5 dagar kvar... Fantastiskt.

På torsdag måste jag nog vara hemma dessutom, så vi kan säga att det är 3 och en halv dag kvar att jobba. Hyresvärden ska ha visning av vår lägenhet 14 på torsdag. Jag vill inte ha en massa folk springande här utan att någon är hemma. Det är en sak att fastighetsskötaren går in med egen nyckel, men att en grupp med okända människor går in - nej, där går gränsen. Hoppas att någon vill och kan ta lägenheten tidigare... Vore skittråkigt att behöva betala 2 månaders hyra när vi inte bor här. Håll era tummar!

Har sovit riktigt dåligt inatt igen. Börjar märka av kroppen mer och mer. Lagom roligt när man tänker att man har 10 veckor kvar - minst. Får ont i höfterna och i magen... Kvittar hur jag än ligger så blir det inte bra. Längtar tills han kommer ut och kroppen kan börja bli sig själv igen. Jag har sagt d förut och säger d igen... jag är inte en av dem som tycker att det är fantastiskt och underbart att vara gravid. Mer obekvämt och obehagligt att ha någon som sparkar på en inifrån.

Om ni vill läsa en inspirerande blogg så kan jag tipsa om ->Carolines blogg<- . Hennes familj och min är bekanta. Jag läser hennes blogg och önskar dagligen att jag skulle vara lika stark och positiv som henne. Är jag bara hälften så positiv, så är jag glad. HOn är en inspirationskälla för alla!

Dags att fixa till frisyren och bege sig mot tåget... Ha en go dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback