Rent hus...

Har städat hela lägenheten inför visningen som hyresvärden ska ha nu klockan 14. Hoppas verkligen att det är någon som vill ha lägenheten och som kan flytta in tidigare. Vore så grymt trist att behöva betala hyra 2 månader extra. Nu har jag ju ändå städat och piffat, så vem skulle inte vilja flytta in här? hehe...

Skönt att få rent och snyggt här hemma av fler anledningar också jue... Åker på semester imorgon, som ni alla vet, och Älsk. åker iväg på måndag. Kan vara skönt att komma hem till en städad lägenhet sen. Fast då ska vi ju iofs packa och dona, så det lär väl ändå bli aningen rörigt. Ja, ja...

Bara de varit här och tittat, så ska jag dra igång och packa. Tror att det får bli resväska. Känns visserligen lite konstigt, men tror att den är bekvämast. Jag får ont om jag bär för tungt och den har ju hjul. Ibland måste nog fåfängan stå tillbax ett slag.

Har börjat få halsbränna av och till de senaste dagarna. Inte särskilt trevligt alls. Bränner så att jag tror att svalget ska brinna upp. Måste nog försöka hitta något på apoteket som hjälper. Några tips?

Snart går vi in i vecka 31... uj, uj. Förlossningen närmar sig. 21e börjar föräldrakursen. Hopas att det finns några trevliga par som man faktiskt skulle kunna umgås med. 5e augusti är det besök på förlossningen i Uppsala som gäller. Känns bra att få komma dit och kika innan det är skarpt läge. Jag som har sjukhusskräck känner mig tryggare om jag varit där och åtminstone hittar till toaletten. Många datum att hålla reda på numera- tur att jag har kalender i telefonen och en analog kalender här hemma. Ser dock fram emot allt... Livet är ett spännande äventyr just nu!

 v.30+5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback