Mumma...

Så har man då haft semester i ett dygns tid... Det känns sååå skönt ska ni veta. Jag släpper all den stress som jobbet skapar och fokuserar på annat. Kan inte säga att all stress lagt sig ännu, har massor som måste göras innan Pyret tittar ut. Det är dock en stor sten som lämnat axlarna när jag vet att jag inte behöver åka tåg till jobbet varje dag framöver.

Efter en extra lååång resa med tåg i fredags så kom jag äntligen fram till Värmland. Har ägnat första dagen (Lördag) åt att egentligen bara vara. Tog en lång promenad med Bella på morgonen, vilade en stund därefter och sen hade vi kaffebesök av och till under dagen. Tog också en tur på byn eftersom det var festival och massa knallar som stod och sålde saker längs gatan. Mamma blev överlycklig över ett stånd med barnkläder och kunde inte låta bli att handla lite kläder till Pyret. Jag sa naturligtvis inte att hon var tvungen - men sa heller inte att hon inte fick. Är verkligen glad för allt vi får. Det är ju en hel del utgifter just nu med nytt hus osv.

 
mobilkameran är inte av toppkvalité =(



Idag är det teater som gäller. Hoppas att jag inte får allt för ont i ryggen av att sitta och titta. Den är ju väldigt lång. Börjar 16 och slutar 22 efter vad jag hört. Är dock 1½ tim paus för mat emellan. JAg och C. ska ha kycklingsallad och lite annat smått och gott med oss. Hoppas att vädergudarna är med oss så att det inte börjar regna.

Innan teatern ska vi ta en tur till Bergvik. Pappa skulle ha färg och jag tänkte att jag lika gärna kan handla till pickniken där.

Magen kurrar... dags att kliva upp och äta något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback