Mmm glass!

Idag är verkligen en glassätardag =)

Är på bättre humör - tack och lov! Tycker det är svintrist att vara nere och gå omkring och tycka synd om mig själv. Men, utan svackor så kan man inte njuta av topparna. Always look on the bright side.

Har inte gjort så jättemycket idag. Varit en sväng till bangolfen och spelat med Älsk, J och D. Älsk. vann som vanligt, men jag och J kom på delad andraplats. Gick superbra för mig under första 9 hålen. Hade som mest 3 slag/bana. Sen gick det sämre och jag lyckades få två sjuor. Trist... men jag skyller på orken och den olidliga värmen...hehe..tävlingsmänniska.

Imorgon är det dags för föräldrautbildning igen. Undrar hur många gånger barnmorskan ska tala om för oss att vi kommer ha jävligt ont den här gången. Jag hoppas att hon är bättre förberedd och att det då ska vara bättre annars vete tusan om jag kommer orka pallra mig iväg de 2 återstående gångerna.


Kommentarer
Postat av: Deer

Hahaha, BM som höll i vår förlossningsförberedande kurs tjatade också om smärtan hela tiden. Man var ju inte direkt peppad på att nysa ut en unge när man gick därifrån... Men vad fan?! Hur j-ä-v-l-a on kan det göra liksom? Det går ju över! Kommer att gå hur bra som helst - atjooo -prosit så är bebben ute :)



Kram

2011-07-28 @ 20:01:46
URL: http://www.minbebis.com/blogg/deer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback