Helg

Long time no see... Har inte haft så mycket att delge er. Egentligen inte speciellt mycket mer intressant att berätta om nu, men känner ett behov av att uppdatera, så ni får stå ut med lite babbel..haha.

I fredags var jag busig nog att stanna hemma från jobbet. Det finns en gräns för vad jag pallar md i form av tristess. Men imorgon är det dags för jobb igen... Bara 5 arbetsdagar kvar nu, sen semester!! Åker direkt från jobbet till Värmland på fredag. Hoppas verkligen att de har AC på tåget. Åker ju ändå X2000 i förstaklass. Kommer bli grymt jobbigt om det är lika varmt som det är dagligen på tåget till och från jobbet. Det kan lätt stiga upp mot 40 grader i tåget. *pust*

C. ringde förra veckan och undrade om jag hade lust att följa med på teater (Gösta Berlings saga). SJÄLVKLART! Ska bli jättemysigt. I övrigt har jag inte planerat in någonting alls under veckan hemma i skogen. Ska försöka ta dagen som den kommer. Finns alltid något att göra eller någon att träffa.

Igår åkte vi till Märsta och tog med oss Älsk. syskonbarn till Sigtuna för att spela minigolf. Det var tokvarmt och jag måste erkänna att jag efter en stund mest tyckte att det var sjukt jobbigt, men ändå trevligt att komma ut och göra något. Efter golfen intog grabbarna glass medan jag var tvungen att fylla på energidepåerna med en hamburgare.

Vi stannade kvar och grillade, så vi var inte hemma förrän 12. Sent för en pensionär som mig... hehe... Känner mig nästan som om jag skulle vara bakfull idag. Huvudet är tungt och kroppen är trött. Blir en vilodag idag... om jag inte kvicknar till och kan gå ivög och träna ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback