*suck*

Jag finner absolut ingen ork, motivation eller lust att arbeta den här veckan. Klockade 14 tim övertid förra veckan, så jag antar att det tog musten ur mig. Tur att de flesta eleverna är ute på praktik, så att det är lugnt och skönt.

Det händer massor av annat i mitt liv just nu som "stjäl" uppmärksamhet från jobbet också. Berättar mer om det längre fram när det är klart och säkert...

Idag är det iaf sol ute och det är fredag! Imorgon ska jag och älsk. åka till stockholm och bo på hotell samt se musikalen Romeo och Julia. Ska bli sååå mysigt! Den har ju fått blandad kritik. Endel är jättepositiva och andra spyr galla över att Morgan har förstört Shakespears gamla pjäs. Har du sett musikalen? Vad tyckte du?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback