Romantisk helg i storstadsvimlet...

Laddar inför en intensiv, men otroligt rolig och mysig helg i Stockholm. Vi tar tåget 11:10, så vi har några timmar på oss att packa och fixa det sista. Behöver ju inte packa särskilt mycket för att vara borta en natt, men jag är ju expert på att få beslutsamhetsångest över vilka kläder jag vill ha på mig, så det brukar ändå sluta med att jag har åtminstone ett ombyte för mkt med mig...

Planen är den att vi ska åka in och äta lunch direkt... sen beger vi oss till hotellet och hoppas att vi får checka in. 15:30 börjar musikalen och därefter blir det nog lagom med middag innan vi går till hotellet och myser. Varför gör man inte sånt här oftare? Visst det är dyrt... men ibland måste man ju satsa lite på varandra. VI har varit sambos i över 8 år och de gånger vi gjort sådana här saker är tyvärr inte många.

Jag säger det igen; 2011 är året då jag inte bara drömmer utan då saker faktiskt händer och blir av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback