Morgonstund...

Ja, då var det vardag igen... Hade tänkt ta tåget 6:10 så att jag skulle hinna landa innan lektionen börjar, men den planen fick revideras lika fort som klockan ringde. Är så skruttigt att SJ har ställt in ett tåg i rusningstrafik. Förstår inte hur idiotiska man kan vara. Nu har jag bara att välja på att vara en timme för tidigt på jobbet, eller en halvtimme sen. Ingetdera är direkt lockande! Men det blir alltså det senare alternativet denna måndag.
 
31 januari idag. Tiden går ändå väldigt fort. Bara springer iväg. Tycker inte att det var längesen det var julafton. SKÖNT! Jag vill ha vår nu på stubinen. Trött på det här mörkret och kylan som går in i märgen. Tänk vad skönt det är varje år när man kan lämna vinterkläderna hemma och bara knalla iväg till jobbet på morgonen. Längtar!

Bäst att sätta fart om jag ska hinna till tåget. Ha en go dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback