Lördagsmys

Äntligen helg! Det var längesen jag längtat så mycket till helgen. Det har varit en helt galen vecka på jobbet. 13 timmars övertid på bara en vecka. Nytt rekord. Hoppas att jag aldrig behöver genomlida en sådan vecka igen.

Med tanke på den gågna veckan, så kommer helgen inte att vara allt för händelserik. Idag blir det slappande framför dumburken och eventuellt ett träningspass här hemma senare under dagen. Imorgon däremot, så är det dags att dra igång träningen igen. Ska bli skönt att förhoppningsvis få det lite lugnare på jobbet och därmed kunna träna så mycket som jag vill och behöver inför instruktörsutbildningen. I nuläget är inte kondition och styrka vad den borde vara. Men det löser sig! Har bokat en bodycombat klass imorgon, men får se om jag är pigg och känner för dubbelpass.

Vilket otroligt babbligt inlägg det här blev... Haha. Dags att sluta tjôta.
Tills vi hörs igen; Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv; Tack så jätte mkt! :D

2011-01-23 @ 02:44:02
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback