Gäsp

Ligger kvar i sängen och funderar en extra gång och känner efter om jag inte är sjuk ändå. Är så vansinnigt trött och sliten att kroppen bara skriker efter att få sova bort en hel dag. Mår illa och har ont i huvudet. Det här kommer att bli en lååång dag.

Föräldramöte nummer 2 ikväll och öppet hus imorgon kväll. MEN sen kommer det att bli betydligt lugnare under ett antal veckor. 2orna ska ut på praktik och jag får ett andningshål på jobbet. Försöker att se ljuset i tunneln.

Först måste jag dock masa mig upp ur sängen...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är inte helt fel :) Ha en bra dag du med!

2011-01-19 @ 07:31:21
URL: http://rodens.blogg.se/
Postat av: gina

god morgon ja nu när jag har börjat skolan så gäller det att vakna 2 timmar tidigare :S



Jag brukar göra mig i ordning först sedan tar jag barnen och drar iväg så det blir mindre stressigt :D



Men visst kan det bli riktig jobbig att stiga upp från den sköna varma sängen :S



ha det gött kram på dig !!

2011-01-20 @ 06:45:45
URL: http://ginazhubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback