Gäsp

Trötter... Det har varit en mycket trevlig helg, men ack så intensivt det blir när man är iväg på roligheter. Musikalen var bra. Inte den bästa jag sett, men otroligt snygga scener och dansnummer. Det märks att Benke från Bounce har gjort koreografin.

Vi åt lunch på Jensens B. när vi kom fram... rullade nästan ut därifrån efter både god lunch och underbar efterrätt. Får tacka brorsan för julklappen (presentkort).

Hotellet kunde inte ha legat bättre till i förhållande till teatern. Låg i grannhuset. MEN jag har knappt sovit inatt. Dunkadunka hela natten och en frimärkstunn kudde. Man förväntar sig mer av ett hotell. + på frukosten dock... =)

Nu måste jag vila en stund om jag ska orka laga middag sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback