Ny vecka, nya möjligheter?

Har inte blivit så frekventa uppdateringar på den här bloggen. Förhoppningsvis kommer jag att börja skriva mer regelbundet från och med nästa vecka... Det är jobbigt att skriva när jag ännu inte kan berätta om allt som händer i mitt liv.

Helgen har bara ägnats åt slappande. Försökte koppla in bredbandstelefonen som vi bytt till. A har bara låtit modemet ligga i sin kartong... Hade önskat att jag kunnat tvåla till honom och fixat att brygga modemet till routern, men jag gav upp efter ett par timmar. *suck* Teknik är inte min grej! Varför skickar de inte med en vettig beskrivning?

Den här veckan är det studiedag på onsdag. Vet ännu inte vart jag ska vara... hoppas att det inte är allt för långt bort eftersom jag ska iväg på en grej på torsdag fm. Antagligen blir det Uppsala eller någonstans i Sthlm. Håll en tumme... vill inte behöva åka till umeå eller nåt.

Tiden springer iväg... dags att borsta tänderna och knata upp till tåget. Ha en kärleksfull alla hjärtans dag allesammans! *KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback