Helgen är nära nu...

Att man kan längta efter helgen sååå mycket. Det vore mindre underligt om jag hade något kul planerat... men Nej, jag vill bara vara ledig och kunna sova länge poå morgonen. Det här vintermörkret som fortfarande kväver mornarna är inte alls min kopp te. När det dessutom är slaskigt och äckligt ute så att man promenerar in i vattenpölar utan att se dem är det ännu värre.

MEN... det går fort nu. Våren är snart här. Fåglarna kvittrar och videungen har redan slagit ut. Skönt!

OJ! Tiden bara rusar iväg... och här sitter jag. Har 15 min på mig att tvätta och blåsa håret, sätta upp det och sminka mig... Bäst att lägga på ett kol.

Ha en trevlig dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback