Vm i latmaskeri

Undrar hur onyttig man kan vara under en och samma dag? Jag har inte gjort ett jota idag, mer än gosat med Melwin och surfat på nätet. Får sådär dåligts amvete och känner att jag är en dålig människa och borde röra på mig och hitta på nåt, men idag skjuter jag undan de känslorna så gott jag kan och fortsätter dricka kaffe och äta saffransskorpor. Imorgon lovar jag mig själv att göra någonting mer kreativt.

16 dagar kvar tills Fitnessfighetn drar igång. Börjar bli lite nervös för hur sjutton jag ska fixa detta... Men samtidigt är jag grymt taggad. Jag går omvägar förbi speglarna just nu. Nytt år och ny start ska verkligen bli skönt.

Har suttit och surfat efter roliga pepparkakshus under förmiddagen idag. C. kommer hit på besök nästa vecka och då ska vi baka pepparkakshus... eller om jag får bestämma - Pepparkakskarusell =)



Hittade den på Mildas hemsida. Visst är den fin? En sån vill jag ha till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback