Spänning i huset

Nu har jag nattat Melwin i sin riktiga säng i sitt eget rum. Mammas älskling blir stor... Han ligger lite trångt i sin hårdlift numera. Spänner han ut benen så skjutsar han huvudet rakt upp i kanten. Det ska bli spännande att se hur denna natt kommer att te sig. Har mentalt förberett mig på att jag kommer få springa upp fler gånger än vanligt, men hoppas på att få bli överraskad av att han sover.

Han har typ ätit 5 ggr på bara ett par timmar. Endera får han väl ont i magen, eller så är det helt enkelt så att han är så hungrig och att mjölken inte räcker till. Attans att han inte tar flaskan! Jag kommer ha tuttarna hängandes nere vid fotknölarna när han är färdig med dem... Bye bye snygga tuttar.

Jag orkade inte riktigt stå emot skuldkänslorna över att inte ha gjort ett jota under dagen idag. Slängde ihopa en sats med saffransskorpor. Det är ju bara sååå mkt jul över den doften. Underbart! Goda är de dessutom. Helt oemotståndliga till kaffet... Har du inte provat, så gör det. Superenkelt att baka. Sök på saffransskorpor på t.ex recept.nu.

Nu ska jag försöka slå igen de blå en stund... Kanske får jag sova några timmar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback