Snöoväder

Äntligen har det fallit lite snö! Här i Bålsta är det mest slask... men uppe hos svärfar blev det riktigt mycket snö under dagen. Mysigt när man är inomhus och brasan sprakar. Lite mindre mysigt var det att åka hem på de snöiga vägarna... men tog det lugnt, så det gick ändå ganska bra.

Granen satt iaf kvar på taket... haha... Ska plocka in och klä den imorgon. Packa in de sista klapparna och lägga under granen... Mysepys! Jag vill inte att Melwin ska växa upp för fort, men ack så jag kan se fram emot när vi kan pyssla och stöka inför julen tillsammans. Jag har alltid sett framför mig att jag ska baka pepparkakor och bröd och klä granen och göra julkort etc. med familjen. Lite Bullerbyjul.



Nu sover Melwin... Kan rapportera att det fortfarande går bra och att han sover i sitt eget rum. Nappar och nappflaskor har vi inte lyckats få honom att tycka om, men så länge jag får sova större delen av natten så klagar jag inte.

Ska koka mig en kopp te och sätta mig o titta på något program på play. Bara slappa innan jag kryper till kojs.

Hoppas ni haft en trevlig 4e advent? Mindre än en vecka till jul... Bäst att jaga julkänslan på alla tänkbara sätt!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback