Snart nytt år

Ja ni... dagarna bara försvinner i ett rasande tempo. I onsdags var jag och Melfisen på sista promenad/fikat med mammor och bebisar för det här året och igår var vi bara hemma. M. hade en risig dag och grät mest hela tiden. Ont i magen... Så kan det vara ibland.

Inatt tog han igen de förlorade timmarna och sov mellan 9-3..åt snabbt... sov till 6:30 och sov sen igen till 9... Tackar säger jag! Har varit vaken sen 9, men varit på bra humör och mest suttit i sin babysitter och gosat. Skrek en stund medan jag tvättade håret, men när jag kom ut igen så hade han slocknat och ligger nu och sover.



Igår fick jag träningsprogrammet och kostschemat inför Januaris utmaning. Vill ni läsa mer om det, så får ni klicka er till min andra blogg (länk till höger -->)

Eftersom Pyret sover nu, så äter ja nåt till lunch och ger honom mat igen sen innan jag går till centrum. Ska hämta ut mitt gymkort och handla någonting att äta. Kylskåpet gapar tomt... Finns nästan ingenting där. Det är vad jag kallar GREAT. Vill inte ha en massa rester som ligger och blir dåliga. Då får jag så dåligt samvete. Bättre att veckohandla det man ska äta och sen handla igen när skåpen är tomma.



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback