Lusse lelle...

Redan lucia. Herreguuuuuud vad tiden flyger fram!

Ingen sovmorgon idag heller. M. har börjat med att äta 2 ggr/natt och att väcka oss med gallskrik kl. 7 varje morgon. Han måste ha en inbyggd klocka som talar om att den är 7. Men så fort man tar upp honom ur sin säng och lägger honom hos sig och gosar, så är han glad och på myshumör... Då kan man ju bara inte vara butter för att det är arla morgon.




Igår va L här på middag. Kan meddela att den vegetariska grytan blev riktigt bra. Gott och helt klart ätbart! Tänk vad man kan. Älsk. hade jag dock preppat och köpt hem chorizokorv till. Han tycker inte alls att vegetarisk mat är en fullständig måltid. Men med lite stark korv till, så fick maten godkänt även av honom.




Idag är jag dunderförkyld. Hoppas att det är kulmen på den här förkylningen och att jag mår bättre imorgon. Har ju bjudit över alla mammor och bebisar på luciabrunch. Kan inte snora och ha mig då inte! Håll en tumme för mig...

Sitter vid köksbordet och lussefikar medan Melwin sover i vagnen här bredvid. Tror att det blir en lugn dag för vår del idag. Ska bara städa lite i badrummen och gå en sväng till affären. Det får dock bli i eftermiddag... Först ska jag fortsätta slöa och vara allmänt onyttig!



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha va lik M är A på detta kort, vilken sötnos :)

2011-12-15 @ 23:11:56
URL: http://attundvikakatter.bloggplatsen.se
Postat av: Sasette

De säger att första barnet ska vara likt pappan... nåt gammalt genetiskt för att männen inte skulle veta att det var deras barn och stanna kvar... Vi är ju ändå djur...hehe.. Stämmer iaf på M. Han är jättelik sin pappa.

2011-12-21 @ 11:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback