Julgranen

Trots att det känns som om Melwin har skrikit konstant hela dagen, så har jag iaf lyckats få granen på plats. Förstår inte vad som är galet med M. Han brukar inte vara såhär kinkig. Har inte feber men är lite snuvig, så kanske är det förkylning. Å andra sidan är han hungrig heeela tiden och vill äta en gång i timmen, så det kanske är växtvärk. Kanske blir han inte mätt...Jag har som sagt ingen aning. Hoppas bara att det ska vara en bättre dag imorgon för det är tortyr att lyssna på hans gallskrik rakt in i öronen.

Imorgon kommer C. hit en sväng. Vi hinner tyvärr inte baka den där pepparkakskarusellen, men det ska bli trevligt att träffa henne ändå.

Nu har jag lyckats vagga M. till sömns. Hoppas att jag åtminstone får en halvtimmes tystnad innan han vaknar igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback