Busy monday...

Har tagit en lugn morgon. Bara suttit och lyssnat på julmusik med tända ljus, druckit te och myst med Melwin. Nu är det dock hög tid att sätta fart på den här dagen. Mycket på gång... men det är bara skoj.

Dagens lista:

- Hänga tvätt
- Powerwalk med S.
- Handla
- POSTA KUVERTET
- Baka
- Städa badrummen
- Dammsuga
- Laga middag (Vegetarisk för L. kommer på middag ikväll)

Inte varje dag jag lagar något utan kött. Jag är köttomanen nr ett. Även om jag tycker synd om djuren och tycker att det är gott med vegetarisk mat, så tror jag ändå inte att jag skulle klara mig utan en god köttbit då och då. Det är för gott... Får väl se hur kostschemat ser ut i Januaris Fitnessfight. Kanske blir det stor omställning för mig.

Mot tvätten...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback