Måndag

Så kom dagen... dagen då semestern var över - för alla andra. Blandade känslor. Är alltid mysigt att ha sällskap. Älsk. jobbar dessutom till 18 ikväll, men sen är han faktiskt ledig tisd. och onsd., så jag ska inte klaga.

Igår var Älsk. storasyrra med familj här och kikade på huset. De hade med sig en gammal utegrupp som vi får låna iår. Kanske inte snyggast i världen, men perfekt när vi inte har lust att lägga några pengar på utegrupp iår.





Funderar på vad jag ska ägna dagen åt...hmmm... Har en kartong stående i extrarummet med en hel del smått och gott i. Den borde plockas upp... Sen har jag ännu inte organiserat mina färger och dylikt i "pysselrummet" också har jag lovat mig själv att baka bullar den här veckan.

En sak i taget... först ska jag dra dammsugaren ett varv och sen cykla till återvinningen med skräp. Den här dagen går nog snabbt som alla andra dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback