Stort leende

Jag kunde inte vara gladare.... Liten mår jättebra i magen och allt ser alldeles strålande ut. T.o.m. så att överläkaren sa att hon skulle kunna använda bilderna på liten i undervisningen för att det såg/syntes så bra.

Tror att läkaren försa sig vid ett tillfälle. Både jag och älsk. reagerade när hon refererade till liten som "Hon". Ingen snopp i sikte så vitt vi kunde se, så kanske har jag rätt. Jag har sagt att det är en liten tôs från början... =)

BF blev bara flyttat några dagar och är nu 16 sep. Fram tills dess kan jag bara glädjas och känna mig lugn över att allt är ok. Inga missbildningar och ett starkt hjärta.

Vilken underbar påsk!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis, gud vad härligt! Och bara en därinne...

Stor kram och glad påsk!

2011-04-23 @ 05:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback