Morning

God morgon alla morgonpigga läsare där ute. Jag önskar att jag kunde sova nån timme till, men med allergi och jobbigt att andas är det lika bra att kliva upp.

Idag ska vi åka på visning av ny lya. Ska bli riktigt spännande. Jag börjar så smått ge upp hoppet om att vi ska hitta något som vi tror att alla tre kommer kunna trivas i, men jag hoppas ju ändå. Vi har liksom inget val. Vi måste flytta innan pyret kommer till världen.

Lägenheten vi ska titta på idag är en liten 4a med altan på våning ett av två. Det som kanske talar emot är att det var något närmre vägen än vad vi trodde och att fasaden kanske inte såg helt hundra ut. Men det är ju en bostadsrätt, så fasaden och annat är ju föreningens sak. Det är fördelen med att inte köpa hus. Nackdelen är att man måste betala en hyra och att man inte kan välja sina grannar. Håll en tumme för oss...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback