morgonstund...

...har guld i mun?

NJa, helst av allt hade jag velat ligga kvar och snosa i sängen en stund till innan jag masade mig upp. Försov mig dessutom och vaknade av mig själv en halvtimme efter att mobilen skulle ha ringt. Tur att det är påsklov och knappt några som jobbar den här veckan. Då kan jag flexa lite och komma en halvtimme ca sent till jobbet. Ingen lär ju sakna mig...

Drömde att vi fick tvillingar inatt. HUga! Hade världens sjå med att hålla ordning på dem båda. Är nog nerverna inför det stundande ultraljudet som spelar min hjärna ett spratt. På torsdag får vi se vad som finns i magen. Håll er tummar för att allt ser ok ut! Innan jag sett och hört läkaren säga att bebis ser frisk ut, så kan jag inte till hundra procent slappna av. Tror att det är bra för älsk. också att få se bebis. Han har nog inte riktigt förstått att vi ska ha barn snart. Men det är kanske förståeligt då det itne är han som har kräkts och mått risigt de första 3 månaderna och som nu från och till har typ foglossningar så att man inte kan gå normalt. Nej, det är lilla jag det... Åh så underbart det är att vara gravid? NJA...

Snart påsk också. Mina föräldrar kommer på besök, så jag har lovat att slänga ihop lite påskmiddag till påskafton. Annars brukar jag inte fira påsken. Tycker mest att det är en tråkig högtid med samma mat som julen fast mindre mysig och med tristare traditioner. Blir kanske ändring på det när vi fått barn.

Solen skiner... dags att sminka sig snabbt och knalla iväg till tåget om jag ska hinna med 7:10. Önskar mig en cykel... Jäkla tjuvar som snodde min fina cykel i höstas! Fy skäms på er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback