Hell week

Ja, då var den igång, helvetesveckan. Förstår inte hur jag ska orka om jag ska vara helt ärlig. Har spänningar och konstigt ont i magen till och från. Är trött och irriterad och har huvudvärk som gör att huvudet bankar vid varje steg jag tar. Kroppen vill vila och jag vill dra täcket över huvudet...

Men... det finns ett ljus i tunneln. Bara att kämpa sig igenom den här veckan för att sen ha en lugn vecka då eleverna har lov och jag har några dagars ledighet. Ska dock jobba måndag och tisdag för att om möjligt hinna rätta hyffsat många nationella prov och särskilda prövningar. Vore hemskt skönt att få det undanstökat så att jag kan ge mig på upploppet med så lite "mjölksyra" som möjligt.

Det blir åtminstone ljusare och varmare för var dag som går... Äntligen verkar våren ha bitit sig fast på riktigt!

Imorgon jobbar jag kväll för att vakta särskild prövning i Svenska A, på onsdag lär jag jobba över för att hinna förbereda inför torsdagens nationella prov och på torsdagen jobbar jag kväll igen för att vakta Särskild prövning i Svenska B. Fredag lär jag vara en zombie... men då är det iaf sista dagen innan lovet.

Simma lugnt allesammans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback