Ännu en helg till ända...

Men det borde väl betyda att sommaren är en vecka närmre? Ändå känns den alldeles för långt borta...

Jag är och har aldrig varit någon vintermänniska. Blir trött, hängig och nere av mörkret och det efterföljande slasket. Det här är nog faktiskt den första våren som jag har blandade känslor om att tiden passerar fort. Det är så otroligt mycket som vi måste göra innan sommaren är över. Jag är jätteglad över varje dag som går när det blir allt ljusare, men samtidigt vill jag stanna klockan och hinna lösa boende, bil och annat.

Helt otraditionellt ska jag och älsk. äta kräftor och vitlöksbröd snart... Kan inte säga att jag har någon speciell craving som andra gravida berättat om, men däremot är jag sugen på olika saker varje dag - och just idag är det kräftor! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback