Allergi och telfonsamtal

*suck*... den här dagen har varit sanslöst seg. Jag har sovit skitdåligt under natten p.g.a. att Pyret har levt rövare i magen. Spelade ingen roll hur jag än låg, så kände jag av att magen spände och värkte och kändes obehaglig. Vem tusan sa att det är fantastiskt att vara gravid?

Att jag dessutom är allergisk och får mindre syre på grund av astma, gör inte livet direkt lättare.

Ringde först till BM för att boka in nästa besök och passade samtidigt på att fråga om hon kunde fixa någon medicin som var okej att ta när jag är gravid. Hon kunde dock inte hjälpa mig, så efter att jag äntligen lyckats trycka rätt på alla knappar för att få BM att ringa upp mig... (Tryck ett för att... Tryck sex för att... osv) så var jag tvungen att ringa vårdcentralen och upprepa hela proceduren igen *SUCK*.

Fick tid hos läkaren imorgon kl 10. Hoppas verkligen inte på några oväntade nålar... glömde säga att jag har fobi för nålar =(

Hoppas på en bättre natt och en trevligare morgondag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback